Landor Brendinq Agentliyi: Mastercard-ın rebrendinqi şirkət tərəfindən güclü və düzgün bir hərəkətdir – Eksklüziv

11.01.2019,17:14


11 yanvar, Fineko/abc.az. Landor brendinq agentliyinin komandası, qlobal ödəmə texnologiyası provayderi Mastercardın rebrendinq həllini təhlil və şərh etdi.

Landor-un brendinq agentliyinin Moskva ofisinin direktoru Oleq Kuzmin Fineko/abc.az-a bildirib ki, Mastercard-ın adını loqodan çıxaracağını açıqladı.

“Mənə elə gəlir ki, bu, Mastercard tərəfindən güclü və düzgün bir hərəkətdir. Birincisi, markanın uzun adlara yer olmadığını müasir daşıyıcılarda  (smartfon və rəqəmsal saatlar) istifadə etməsini asanlaşdırır. İkincisi, markanın təzə və müasir görünməsinə imkan verəcək və yalnız işarə (Apple və Nike kimi) ilə təmsil olunan yüksək brendlərin məhdud dairəsinə daxil olmağa imkan verəcək. Üçüncüsü, şirkət kartlarla əlaqəli olmayan yeni ödəniş formaları istifadə etmək məqsədilə daha çox fürsətlərə yol açmaq üçün “card” sözünü aktiv istifadədən çıxarır”, - deyə O. Kuzmin vurğulayıb.

Onun sözlərinə görə, markanın niyə belə bir addım ata biləcəyini qeyd etmək çox vacibdir.

“Sadə formasına (kəsişən iki qırmızı və sarı dairələr) baxmayaraq, marka bu simvolları bir çox, onilliklər boyunca ardıcıl istifadə etmişdir. İstehlakçıların əksəriyyətinin şüurunda  bu işarə marka ilə aydın şəkildə əlaqələndirilir” -", deyə O.Kuzmin bildirib.

Mastercard artıq öz loqosunu rebrendinqini keçirəcəyini elan edib. Loqotipdən şirkətin adı çıxarılacaq və yalnız iki kəsişən dairələr qalacaq. Mastercard rəhbərliyinə görə, belə bir simvol şirkəti bir sözdən daha  yaxşı təmsil edəcək və elastik bir müasir dizayn rəqəmsal məkanda düzgün işləməyə imkan verəcək.

Qırmızı və sarı qapalı dairələr, 50 ildən çox müddət ərzində Mastercard markasının fərqli bir xüsusiyyəti olmuşdur. Bu, markanın məqsədi insanları əvəzsiz imkanlarla birləşdirməkdir. Dərhal tanınan dairələr insanların ehtiyaclarına daha yaxınlaşdıran və onların əməliyyatlarının təhlükəsizliyinə güvən verən güclü bir simvoldur.