Azərsu yanvar-mart aylarında “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərində 26850 müraciyətə baxıb

17:47 - 3.04.2019


“Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərində təmsil olunması istehlakçılara göstərilən müştəri  xidmətlərinin asanlaşdırır və bu sahədə şəffaflığın  artırılmasını təmin edir. Əvvəlki dövrlərdə olduğu kimi 2019-cu ilin birinci rübündə də bu mərkəzlərə “Azərsu” ASC-nin təqdim etdiyi xidmətlərlə bağlı edilən müraciətlərin sayı artıb.

2019-cu ilin yanvar-mart aylarında “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal”  mərkəzlərində fəaliyyət göstərən “Azərsu” ASC-nin  xidmət bölmələrinə  vətəndaşlar tərəfindən müxtəlif məsələlərlə bağlı 26850 müraciət edilib. Daxil olmuş müraciətlərin  13182-i “ASAN xidmət”,  13668-i  isə “ASAN Kommunal”  mərkəzlərində qeydə alınıb.  Vətəndaşlar xidmət bölmələrinə daha çox ödənişlər haqqında məlumatların verilməsi, texniki şərtin verilməsi, itirilmiş və zədələnmiş smart kartların bərpası, abonent məlumatlarına dəyişikliklərin edilməsi ilə bağlı müraciətlər edib.

Qeyd edək ki, “ASAN xidmət” mərkəzlərində “Azərsu” ASC-nin müştəri xidmətlərinin göstərilməsinə 2014-cü ilin may ayından başlanılıb. 2017-ci ildən “Azərsu” ASC “ASAN Kommunal”  mərkəzlərində də təmsil olunur. Ümumilikdə 2014-cü ildən indiyədək bütün xidmət mərkəzlərinə vətəndaşlar tərəfindən müxtəlif məsələlərlə bağlı 220 minədək  müraciət daxil olub.

Hazırda “Azərsu” ASC-nin xidmətləri  Bakı şəhəri Sabunçu rayonundakı 4 və Nizami rayonundakı 5 saylı, Sumqayıt, Gəncə, Sabirabad, Bərdə, Qəbələ, Masallı, Mingəçevir, Şəki, İmişli və Quba şəhərlərindəki  “ASAN xidmət”, həmçinin 1 və 2 saylı “ASAN Kommunal”  mərkəzlərində təşkil olunub.

Вся лента