Bu sahənin 30%-dək tənəzzülü gözlənilir – Açıqlama

11:45 - 24.06.2020


24 iyun, Fineko/abc.az. 2019-cu ildə ölkədə təsbit olunan reklam bazarının həcmi Azərbaycanda istehlak səviyyəsinə nisbətdə müqayisə olunmayacaq dərəcədə aşağı, eyni istehlak bazarı olan ölkələrlə müqayisədə isə əhəmiyyətli dərəcədə aşağıdır.

ABC.AZ report-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə Milli Televiziya və Radio Şurasından bildirilib.

Qeyd edilib ki, COVİD-19 pandemiyası nəticəsində əhalinin iqtisadi fəallığının azalması karantin tədbirlərinin davamlılığından asılı olaraq 2020-ci il üçün televiziya və radio reklamı bazarının 15%-dən 30%-dək tənəzzülü gözlənilir.

 

Вся лента