11:26 - 18.06.2021
18 iyun, Fineko/abc.az. Qlobal pandemiya reklam bazarına da müəyyən yeniliklər gətirib.
ABC.AZ xəbər verir ki, vətəndaşların son 3 ay ərzində bu istiqamətdəki axtarışlarını nəzərə alaraq, MTM (Media Təhlil Mərkəzi) tərəfindən 2-6 iyun tarixlərində sorğu keçirilib.
Sorğuda iştirak edən 481 respondentin 44%-ni qadınlar, 56%-ni kişilər təşkil edib.
Hansı növ reklamların daha çox diqqət çəkdiyini müəyyənləşdirmək üçün verilən sualda respondentlərin bir neçə variant seçmək imkanı olub.
Nəticələr aşağıdakı kimidir:
Sosial media reklamları – 65,7%;
TV reklamları – 35,1%;
Lövhələrdə olan reklamlar – 27,2%;
İctimai nəqliyyatda yerləşdirilən reklamlar – 23,7%;
Broşür, flayer və kataloqlar (evlərin qapılarına asılanlar və ya küçədə paylanılanlar) – 22,2%;
Obyekt və müəssisələrin qarşısında olan reklamlar – 18,5%.
Müəllif: Elmir Murad
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
26 Aprel 2024
24 Aprel 2024
24 Aprel 2024
24 Aprel 2024
24 Aprel 2024
24 Aprel 2024