330x110
 

Ən çox baxılan reklamlar – Sorğu

18.06.2021,11:26


18 iyun, Fineko/abc.az. Qlobal pandemiya reklam bazarına da müəyyən yeniliklər gətirib.

ABC.AZ xəbər verir ki, vətəndaşların son 3 ay ərzində bu istiqamətdəki axtarışlarını nəzərə alaraq, MTM (Media Təhlil Mərkəzi) tərəfindən 2-6 iyun tarixlərində sorğu keçirilib.

Sorğuda iştirak edən 481 respondentin 44%-ni qadınlar, 56%-ni kişilər təşkil edib.

Hansı növ reklamların daha çox diqqət çəkdiyini müəyyənləşdirmək üçün verilən sualda respondentlərin bir neçə variant seçmək imkanı olub.

Nəticələr aşağıdakı kimidir:

Sosial media reklamları – 65,7%;

TV reklamları – 35,1%;

Lövhələrdə olan reklamlar – 27,2%;

İctimai nəqliyyatda yerləşdirilən reklamlar – 23,7%;

Broşür, flayer və kataloqlar (evlərin qapılarına asılanlar və ya küçədə paylanılanlar) – 22,2%;

Obyekt və müəssisələrin qarşısında olan reklamlar – 18,5%.

Müəllif: Elmir Murad